Returnering af varer
Ønsker du at returnere din ordre og få refunderet beløbet, Har du 100 dage fra du modtager din vare, til at meddele os, at du har fortrudt købet. Herefter har du 14 dage til at sende varen retur til os. For at kunne refundere din ordre, bedes du blot følge returneringsprocessen, ved at klikke på linket her.
Ved brug af QR-kode, skal du blot pakke din ordre ind, og derefter tage til din ønskede GLS pakkeshop. Her scanner de din tilsendte QR-kode, hvorefter de sørger for at sende ordren retur til os.
Ved brug af printet label, skal du pakke din ordre ind, udskrive pakkelabel og påsætte på pakken. Herefter tager du til den ønskede GLS pakkeshop, hvorefter de sørger for at sende pakken retur til os.
Returnering af varer via Danske Fragtmænd
Hvis du har modtaget større møbler eller produkter leveret med Danske Fragtmænd, bedes returneringen ske via samme transportør. Ønsker du at returnere en sådan vare, bedes du kontakte os på info@designgaven.dk. Vi sørger herefter for at arrangere afhentning på din adresse og sender dig de nødvendige instruktioner.
Priser for returnering med Danske Fragtmænd:
-
Parasol: 130 kr.
-
Enkelt stort produkt: 150 kr.
-
Halvpalle: 200 kr.
-
Helpalle: 350 kr.
Returneringsgebyret fratrækkes det beløb, du får refunderet, når returneringen er gennemført og godkendt.
OBS
Designgaven påtager sig ikke ansvaret for beskadigelse under returfragten, så det er vigtigt at du pakker produkterne forsvarligt ind.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen, hvilket kan resultere i, at vi ikke kan refundere det fulde beløb for produktet.
Ved fortrydelse af købet, vil pengene blive indsat på samme betalingsmiddel, som blev brugt til at gennemføre købet.