Returnering af varer
Ønsker du at returnere din ordre og få refunderet beløbet, skal vi have modtaget dine varer senest 100 dage fra købsdatoen. For at kunne refundere din ordre, skal du blot følge returneringsprocessen, ved at klikke på linket her.
Ved brug af QR-kode, skal du blot pakke din ordre ind, og derefter tage til din ønskede GLS pakkeshop. Her scanner de din tilsendte QR-kode, hvorefter de sørger for at sende ordren retur til os.
Ved brug af printet label, skal du pakke din ordre ind, udskrive pakkelabel og påsætte på pakken. Herefter tager du til den ønskede GLS pakkeshop, hvorefter de sørger for at sende pakken retur til os.
Returnering af varer via Danske Fragtmænd
Hvis du har modtaget større møbler eller produkter leveret med Danske Fragtmænd, skal returneringen ske via samme transportør. Ønsker du at returnere en sådan vare, bedes du kontakte os på info@designgaven.dk. Vi sørger herefter for at arrangere afhentning på din adresse og sender dig de nødvendige instruktioner.
Priser for returnering med Danske Fragtmænd:
-
Parasol: 130 kr.
-
Enkelt stort produkt: 150 kr.
-
Halvpalle: 200 kr.
-
Helpalle: 350 kr.
Returneringsgebyret fratrækkes det beløb, du får refunderet, når returneringen er gennemført og godkendt.
OBS
Designgaven påtager sig ikke ansvaret for beskadigelse under returfragten, så det er vigtigt at du pakker produkterne forsvarligt ind.
Varen bedes returneres ubrugt i den originale emballage da den originale emballage repræsenterer en ikke uvæsentlig værdi for Designgaven, og varen således ikke kan anses for at være returneret i væsentligt samme stand og mængde, hvis den originale emballage mangler eller er beskadiget. I værste fald vil manglende original emballage betyde at du ikke vil kunne fortryde dit køb. Ved fortrydelse af købet, vil pengene blive indsat på din bankkonto, som blev brugt til at gennemføre købet.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.